Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy
Opatówek w miejscowościach: Porwity, Opatówek ul. Parkowa, Porwity -
Takomyśle.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przebudowa nawierzchni drogi
gminnej w m. Porwity-Takomyśle gm. Opatówek 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - Roboty
pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym -
0,38 km - Zabezpieczenie znaków geodezyjnych - 4 szt. - Usunięcie z poboczy
wysokiej trawy powyżej 60% powierzchni - 0,04 ha 2. POSZERZENIE - Koryta
wykonywane mechanicznie gł. 20 cm w gruncie kat. II-VI - poszerzenia - 220 m2
- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po
zagęszczeniu 10 cm - 220 m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego ,
grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 220 m2 3. ROBOTY NAWIERZCHNIOWE -
Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w
gruntach kat II-IV - 1710 m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego,
grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 1710 m2 - Skropienie emulsją asfaltową
na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5
kg/m2 - 1520 m2 - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych
o grubości warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm - 1520 m2 4. ROBOTY
WYKOŃCZENIOWE - Formowanie poboczy z gruntu kat. I-II dostarczonego
samochodami samowyładowczymi o gr. śr 5 cm - 38 m3 - Plantowanie (obrobienie
na czysto) poboczy w gruntach kat.I-III - 760 m2 5. OZNAKOWANIE PIONOWE -
Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o
pow. do 0.3 m2 - 3 szt. - Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70
mm - 3 szt. II. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Porwity gm.
Opatówek 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach
ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,48 km - Ręczne oczyszczanie
poboczy z wysokiej trawy i chwastów - 960 m2 - Zabezpieczenie znaków
geodezyjnych - 3 szt. 2. POSZERZENIE - Koryta o głęb. 20 cm przy użyciu
równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego w gruntach kat. II-IV
- 440 m2 - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po
zagęszczeniu 10 cm - 440 m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego,
grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 440 m2 3. ROBOTY NAWIERZCHNIOWE -
Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca
wibracyjnego w gruntach kat II-IV. - 2160 m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa
łamanego , grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - wyrównanie istniejącej
podbudowy - 2160 m2 - Skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub
nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 - 1920 m2 -
Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych dla KR 1-2 o
grubości warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm - 1920 m2 4. ROBOTY
WYKOŃCZENIOWE - Obsypywanie krawędzi jezdni z gruntu kat. I-II dostarczonego
samochodem samowyładowczymi do 10 km - 24 m3 - Plantowanie (obrobienie na
czysto) - 240 m2 5. OZNAKOWANIE PIONOWE - Pionowe znaki drogowe - 3 szt. -
Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm - 3 szt. III.
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Opatówek - ul. Parkowa 1. ROBOTY
PRZYGOTOWAWCZE - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa
dróg w terenie równinnym - 0,27 km - Ręczne oczyszczanie poboczy z wysokiej
trawy i chwastów - 540 m2 - Zabezpieczenie znaków geodezyjnych - 2 szt. 2.
ROBOTY ZIEMNE - Mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie podłoża
spycharkami gąsienicowymi o mocy 74 kW (100 KM), grunt kat. I-II - 500 m2 -
Koryta o głęb. 10 cm wykonywane na całej szer. jezdni przy użyciu równiarki
samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego, w gruntach kat. II-IV - 460 m2
3. JEZDNIA - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni, wykonywane mechanicznie w gruntach kat. II-IV - 460 m2 - Dolna
warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10
cm - 460 m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego twardego, grubość
warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 460 m2 - Górna warstwa podbudowy z kruszywa
łamanego twardego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 690 m2 -
Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 1150 m2 - Wykonanie wcięcia w istniejącej
nawierzchni bitumicznej piłą na gł. do 5 cm - 4 m - Nawierzchnie z mieszanek
mineralno-asfaltowych dla KR1-KR2, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu
4 cm, transport mieszanki sam. samowyład. 5 t - 10 t - 1150 m2 4. ROBOTY
WYKOŃCZENIOWE - Formowanie poboczy z gruntu kat. I-II dostarczonego
samochodami samowyładowczymi - 54 m3 - Plantowanie (obrobienie na czysto)
poboczy w gruntach kat. I-III - 270 m2 5. OZNAKOWANIE PIONOWE - Słupki do
znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 50 mm z przyspawanymi
poprzeczkami na wysokości 30-40cm od spodu rury + 0,06 m3 betonu - 2 szt. -
Pionowe znaki drogowe o pow. do 0.3 m2 - 2 szt..
II.1.6) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: Zamawiający
nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym
okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania związane z budową lub przebudową
dróg ( wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej ) o wartości nie
mniejszej niż 270.000,00 zł. - brutto każde zadanie. Wykazane zamówienie
zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem poświadczającym lub innym
dokumentem, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, że zlecone roboty zostały
wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół odbioru ). Ocena spełniania
tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą
spełnia - nie spełnia w oparciu o poświadczenie oraz dokument jakim jest
wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat. Z treści poświadczenia i
dokumentów przedłożonych w ofercie Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia
warunek.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: - kierownikiem budowy
posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót w zakresie drogowych
obiektów budowlanych ( specjalność drogowa ). Ocena spełniania tego warunku
udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia w oparciu o oświadczenie oraz dokument jakim jest wykaz osób, które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Z treści oświadczenia i
dokumentów przedłożonych w ofercie zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia
warunek.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga aby Wykonawca wykazał, że posiada opłaconą polisę o wartości co
najmniej 200.000,00 zł. ( słownie: dwieście tysięcy złotych ), a w przypadku
jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu
dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
należy przedłożyć:
-
wykaz robót
budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
wykaz osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
-
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się
przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w
art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada
następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował
wykonawca:
-
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny
podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
-
aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
-
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
-
zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o
tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-dane dotyczące
podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 6 do
formularza oferty; -wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym
stanowiącym załącznik nr 7 do formularza oferty; -zaparafowany projekt umowy
jako załącznik nr 8 do formularza oferty; -wykonawca wraz z ofertą powinien
złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art.24 ust.2 pkt.5, albo informację o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej stanowiącą załącznik nr 9 do formularza oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz
inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena -
95.00
-
2 - Okres
gwarancji i rękojmi - 5.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje
możliwość zmian w umowie określonych niżej oraz innych nieistotnych
postanowień umowy. Termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku
wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o
zamówieniu lub SIWZ pomimo zachowania należytej staranności. Jeżeli w toku
realizacji robót wystąpi konieczność wykonania zamówień dodatkowych nie objętych
zamówieniem podstawowym których wartość nie przekroczy 50% ceny umownej to
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tych robót na dodatkowe zamówienie
Zamawiającego udzielone z wolnej ręki na podstawie art.67 ust.1 pkt 5 ustawy
prawo zamówień publicznych. Wynagrodzenie Wykonawcy za te roboty ustalone
zostanie po negocjacjach z Wykonawcą przyjmując jako podstawę do wyceny: a)
narzuty, stawka roboczogodziny, oraz ceny jednostkowe materiałów i koszty
pracy sprzętu, nie mogą być wyższe niż średnie dla województwa
wielkopolskiego według informacji ORGBUD - SERWIS w okresie realizacji
zamówienia. Na wykonanie zamówień dodatkowych będzie każdorazowo sporządzany
przez Wykonawcę i Inspektora Nadzoru protokół konieczności akceptowany przez
Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia kosztorysu będą KNR, a w przypadku
braku odpowiednich pozycji w KNR wycena indywidualna. Jeżeli w toku
realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub
zaniechanie umówionych robót , to wysokość wynagrodzenia (zwiększenie,
zmniejszenie) Wykonawcy za te roboty ustalona zostanie kosztorysem
dodatkowym, powykonawczym przyjmując do jego obliczenia ceny, stawki i
narzuty zastosowane w kosztorysie ofertowym. Ceny materiałów i sprzętu
zostaną przyjęte według informacji ORGBUD - SERWIS za ostatni kwartał
poprzedzający sporządzenie kosztorysu - w przypadku braku w/w cen w
kosztorysie ofertowym. Na wykonanie robót dodatkowych, lub zaniechanie
umówionych robót będzie każdorazowo sporządzany przez Wykonawcę i Inspektora
Nadzoru protokół konieczności akceptowany przez Zamawiającego. Podstawą do
sporządzenia kosztorysu będą KNR, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w
KNR wycena indywidualna. Termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku
wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o
zamówieniu lub SIWZ pomimo zachowania należytej staranności. Termin wykonania
umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia konieczności wykonania
zamówień dodatkowych o których mowa w § 10 ust. 2 projektu umowy, określonych
odrębną umową, warunkujących prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia , o
czas niezbędny do wykonania zamówień dodatkowych. Zamawiający przewiduje
również możliwość zmiany umowy jeżeli WYKONAWCA na etapie składania oferty
nie wskazał podwykonawcy do realizacji żadnej z części zamówienia, jednak w
trakcie wykonywania umowy WYKONAWCA będzie chciał skorzystać z jego pomocy,
to zgoda ZAMAWIAJĄCEGO na wprowadzenie podwykonawcy do umowy może nastąpić na
zasadach określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 8 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opatówku, 62 - 860
Opatówek, Plac Wolności 14, pokój numer 7 w godz.08:00 do 15:00.
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, 62 - 860 Opatówek, Plac Wolności 14, pokój
numer 13.
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|