Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem stacji odwadniania osadów
ściekowych na Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
dostawy.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest
Dostawa wraz z montażem stacji odwadniania osadów ściekowych na Gminnej
Oczyszczalni Ścieków w Opatówku. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 42.99.69.00 -
urządzenia do obróbki osadów 2.Parametry techniczne stacji odwadniania
osadów: 2.1.Prasa śrubowo talerzowa do odwadniania osadu dwuwałowa - stal
kwasoodporna - AISI 304 - 2 szt. przekładni planetarnych typu R o momencie
obrotowym nie mniejszy niż 1300 Nm i mocy nie więcej niż 2 X 0,75 kW - 2 szt.
łożysk obudowa okrągła (stal kwasoodporna, samonastawne kulkowe z
automatycznym systemem smarowania) - wały o zmiennej średnicy rdzenia i
zmiennym skoku ślimaka w wykonaniu ze stali kwasoodpornej AISI 304 napawane
węglikiem wolframu na powierzchni ślimaka, powierzchnia utwardzana do 10 mm w
głąb do twardości 62-65 HRC -talerzyki ruchome ze stali nierdzewna 4H13
utwardzanej do twardości 50-55 HRC - ilość ruchomych talerzyków nie mniej niż
240 szt./wał - grubość talerzyka nie mnie niż 3 mm - prasa wyposażona w
dwukomorową wannę ze stali kwasoodpornej wyposażoną w pompę o mocy nie
większej niż 0,55kW - odwodnienie osadu do zawartości suchej masy 20% +_ 2% -
maksymalna ilość zawiesin ogólnych w odcieku poniżej 300 mg/l -masa prasy z
flokulatorem dynamicznym: do 1 500 kg 2.2.Flokulator dynamiczny -
kondycjonowanie osadu - wykonanie stal kwasoodporna - AISI 304 - pojemność
flokulatora dynamicznego nie mniej niż 100 L - mieszadło wykonanie stal
kwasoodporna AISI 304 - silnik przekładni o mocy nie większej niż 0,25 kW -
przekładnia płaska typu F moment obrotowy nie mniej niż 30 Nm, obroty nie
mniej niż 60 - masa: do 100 kg 2.3.Pompa dozująca PIX: - maksymalna objętość
dozowania do 30 l/h - maksymalne ciśnienie pracy do 4 bar - zakres nastaw
1:1000 - objętość skoku membrany: 3,1 ml - maks. częstotliwość: 180
suwów/min. - klasa ochrony IP 65, Nema 4X - napięcie 100-240V, 50/60 Hz -
maksymalny pobór mocy 24W - średnica membrany: 74mm - masa pompy: do 2,6kg
dla wykonania PP, PVDF, PVC do 4kg dla wykonania SS - panel sterowania
wyposażony w graficzny, czterokolorowy wyświetlacz LCD - funkcja
antykawitacji - funkcja samoodpowietrzania głowicy - wbudowany wyświetlacz
informacji serwisowych - membrana napędzana silnikiem krokowym - wewnętrzna
regulacja prędkości skoku i częstotliwości - panel sterowania z możliwością
montażu w trzech pozycjach względem korpusu pompy - sterowanie sygnałem
zewnętrznym: impulsowe z możliwością konfiguracji mnożnika/dzielnika
impulsów, analogowe 0/4-20mA z możliwością konfiguracji wartości granicznych
- zintegrowana z pompą płyta montażowa z mechanizmem zaczepowo-zatrzaskowym,
umożliwiająca montaż pompy do powierzchni pionowej lub poziomej - podwójne,
konfigurowalne wyjście sygnału analogowego 0/4-20mA - podwójne,
konfigurowalne wyjście sygnału binarnego 2.4.Pompa dozująca NaOCH -
maksymalna objętość dozowania do 20l/h - maksymalna ciśnienie pracy do 4 bar
- zakres nastaw 1:1000 - objętość skoku membrany: 3,1 ml - maks.
częstotliwość 180 suwów/min. - klasa ochrony IP 65, Nema 4X - napięcie
100-240V, 50/60 Hz - maksymalny pobór mocy 24W - średnica membrany 74mm -
masa pompy: do 2,6 kg dla wykonania PP, PVDF, PVC do 4 kg dla wykonania SS -
panel sterowania wyposażony w graficzny, czterokolorowy wyświetlacz LCD -
funkcja antykawitacji - funkcja samoodpowietrzania głowicy - wbudowany
wyświetlacz informacji serwisowych - membrana napędzana silnikiem krokowym -
wewnętrzna regulacja prędkości skoku i częstotliwości - panel sterowania z
możliwością montażu w trzech pozycjach względem korpusu pompy - sterowanie
sygnałem zewnętrznym: impulsowe z możliwością konfiguracji mnożnika/dzielnika
impulsów, analogowe 0/4-20mA z możliwością konfiguracji wartości granicznych
- zintegrowana z pompą płyta montażowa z mechanizmem zaczepowo-zatrzaskowym,
umożliwiająca montaż pompy do powierzchni pionowej lub poziomej - podwójne,
konfigurowalne wyjście sygnału analogowego 0/4-20mA - podwójne,
konfigurowalne wyjście sygnału binarnego 2.5. Pompa osadu nadmiernego - moc
pompy nie większa niż 2,2 kW - wydajność nie mniej niż 5 m3/h - pompa śrubowa
- mimośrodowa pompa ślimakowa w wykonaniu monoblokowym, z motoreduktorem
zamontowanym kołnierzowo bezpośrednio na korpusie pompy - przeniesienie
napędu z przekładni na elementy rotujące przez zamknięty przegub wykonany z
materiałów odpornych na ścieranie - ciśnienie 4 bar - max ciśnienie 6 bar -
przyłącza kołnierzowe DN65 UNI 2282 - korpus pompy żeliwo G - stator guma
naturalna NBR - rotor stal 420B - wał pompy stal 420B - wałek pośredni stal
420B chromowana - obudowa uszczelnienia żeliwo G25 - uszczelnienie pakuła
PTFE - malowanie Czarno -Białe RAL 9005 ACRYLIC - podstawa stal węglowa -
silnik 100L 2,2kW 4P 230/400/50 B5 PTC IE2 z Termistorami - obroty przekładni
200 rpm przy 50Hz 2.6.Flokulator dynamiczny: -2 przekładnie płaskie typu F o
momencie obrotowym nie mniej niż 188 Nm i mocy nie większej niż 0,37 kW każda
- wykonanie stal kwasoodporna - mocowany na jednej ramie wraz z prasą - dwa mieszadła
wykonane ze stali kwasoodpornej - wyposażony w przelew osadu - wyposażony w
wizjer do kontroli osadu 2.7.Półautomatyczna stacja polimeru: - wykonanie PP
grubość nie mniej niż 10 mm - pojemność nie mnij niż 1000 L - mieszadło
wykonane ze stali kwasoodpornej, podparte w dolnej części zbiornika na
łożysku ślizgowym - 4 sztuki śmigieł fi 150 mm wykonanych ze stali
kwasoodpornej - moc zainstalowana nie więcej niż 1,1 kW - czujnik niskiego
poziomu roztworu polimeru - zbiornik wyposażony w lancę ssącą wykonaną ze
stali kwasoodpornej fi 32 z króćcami - zawór spustowy 1,1/4 cala zamontowany
w dnie zbiornika 2.8.Pompa do polielektrolitu o mocy nie większej niż 0,75 kW
i wydajności nie mniejszej niż 750 l/h - pompa śrubowa - mimośrodowa pompa
ślimakowa w wykonaniu monoblokowym, z motoreduktorem zamontowanym kołnierzowo
bezpośrednio na korpusie pompy - przeniesienie napędu z przekładni na
elementy rotujące przez zamknięty przegub wykonany z materiałów odpornych na
ścieranie - ciśnienie 4 bar - wydajność nie mniej niż 750l/h - max ciśnienie
6 bar - przyłącza gwint BSP ssanie 1 1/2 - przyłącza gwint BSP tłoczenie 1 -
korpus pompy żeliwo G 25 - stator guma naturalna NBR - rotor AISI 316L - wał
pompy AISI 630 - uszczelnienie pojedyncze mechaniczne ceramika/grafit/viton -
silnik nie więcej niż 0,75kW 4P 230/400/50 B5 PTC IE2 z Termistorami nie
mniej niż 1450 rpm - obroty przekładni nie więcej niż 350 rpm przy 50Hz -
malowanie Ral 6029 2.9.Przenośnik do osadu - moc zainstalowana nie więcej niż
1,5 kW - przekładnia płaska typu F moment obrotowy nie mniej niż 339 Nm -
długość - 4 000 mm - obroty ślimaka - 30 obr/min - średnica wstęgi - Ø
250 mm - wstęga ślimaka - wykonana ze stali specjalnej - koryto przenośnika
ślimakowego wykonane ze stali kwasoodpornej ASI 304 o grubości nie mniej niż
2,5 mm - koryto wyłożone płytą PE 1000 (łoże ślizgowe) - możliwość szybkiego
demontażu wykładziny z PE 1000 - zawór kulowy 1 1/2 odprowadzający odciek
(stal kwasoodporna 316L) - ślimak podparty w dwóch miejscach na jednym
podparciu możliwość regulacji góra - dół - waga: 550 kg 2.10.Sterowanie -
szafa sterownicza-wykonanie stal kwasoodporna - płynna regulacja napędów za
pomocą falowników z panelami dotykowymi mocowanymi na drzwiach szafy.
2.11.Ręczna sonda do pomiaru pH 3.Pozostałe wymagania: 3.1.Dostawa powyższych
urządzeń ma polegać na demontażu istniejących urządzeń, transporcie nowych,
rozładunku, montażu, rozruchu mechanicznym, podłączeniu do istniejącego
układu technologicznego i systemu sterowania oraz szkoleniu obsługi
oczyszczalni ścieków. 3.2.Miejsce pochodzenia dostarczanych urządzeń nie może
wykraczać poza państwa członkowskie Unii Europejskiej lub państwa, z którymi
Wspólnota Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców.
3.3.Prasa musi być umieszczona na stanowisku obecnie pracującego urządzenia i
dostosowana wielkością do istniejącego pomieszczenia i warunków bhp przy
obsłudze codziennej i obsłudze serwisowej. 3.4.Dostosowanie prasy i
pozostałych urządzeń ma być poprzedzone wcześniejszą wizytą oferentów celem
doboru jw. 3.5.Wymagana gwarancja 36 miesięcy na prawidłowe działanie stacji
odwadniania osadu. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do
bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego raz do roku lub na żądanie Zamawiającego
z powodu ewentualnych usterek - problemów technicznych z dokonaniem
niezbędnych regulacji i wymiany nieprawidłowo działających elementów,
konserwacji, udzielania wyjaśnień, co do obsługi i działania sprzętu w
siedzibie Zamawiającego w terminie 3 dni od daty zgłoszenia. 3.6.Demontaż istniejącego
urządzenia i montaż nowej prasy musi nastąpić w przeciągu 5 dni (w tym dni
wolne). Od szóstego dnia wykonawca na swój koszt będzie zobowiązany do
podstawienia i uruchomienia mobilno-zastępczego układu do odwadniania osadu.
3.7.Wymagane jest dostarczenie pełnej dokumentacji urządzeń (oryginały w
języku polskim) dokumentacja projektowa prasy i wszystkich urządzeń
składowych od producent wraz katalogiem części zamiennych DTR prasy i
wszystkich urządzeń składowych oraz urządzeń wymienionych w specyfikacji
protokoły pomiarowe dla prasy i urządzeń składowych deklaracje zgodności
instrukcje obsługi prasy i wszystkich urządzeń składowych karty gwarancyjne
protokoły przeciwporażeniowe wykonane po montażu. 4.Zamawiający informuje
jednocześnie, że wskazane w opisie przedmiotu zamówienia: typy i symbole
materiałów, urządzeń, ich oznaczenie oraz ewentualne nazwy ich producentów
zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno -
użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie
parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w
opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy materiałów i urządzeń zawarte w
projekcie, jeżeli odnoszą się do nazwy producenta, należy rozumieć jako nie
gorsze niż. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań,
udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy.
Zaleca się aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne
do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy, tj.
zapoznał się z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 42.99.69.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium:
Zamawiający nie przewiduje wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym
okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę wraz z montażem stacji odwadniania
osadów ściekowych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych. Wykazane
zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem - poświadczającym
lub oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia z którego
będzie wynikać, że przedstawione dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Poświadczenie w odniesieniu do
nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie
wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. Ocena spełniania tego
warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -
nie spełnia w oparciu o oświadczenie oraz dokument jakim jest wykaz
wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat. Z treści wykazu i
przedłożonych w ofercie Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia warunek.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
należy przedłożyć:
-
wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
-
aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o
tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-dane dotyczące
podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca
przewiduje wykorzystanie podwykonawców) - załącznik nr 4 do formularza
oferty; -wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć listę podmiotów należących do
tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5, albo
informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej stanowiącą załącznik nr
5 do formularza oferty; -charakterystyka techniczna stacji odwadniania osadów
ściekowych - załącznik nr 6 do formularza oferty, -wypełniony formularz
cenowy stanowiący załącznik nr 7 do formularza oferty; - zaakceptowany
poprzez oświadczenie złożone na formularzu oferty punkt 10, projekt umowy
jako załącznik nr 8 do formularza oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz
inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena -
95.00
-
2 - Termin
płatności - 5.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany umowy jeżeli WYKONAWCA na etapie składania oferty nie
wskazał podwykonawcy do realizacji żadnej z części zamówienia, jednak w
trakcie wykonywania umowy WYKONAWCA będzie chciał skorzystać z jego pomocy,
to zgoda ZAMAWIAJĄCEGO na wprowadzenie podwykonawcy do umowy może nastąpić na
zasadach określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 8 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14 pokój numer 7 w
godz. 08:00 do 15:00.
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14 pokój
numer 13..
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|