Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac
Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,,
faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Opatówek
oraz jednostek organizacyjnych Gminy Opatówek w okresie 01.01.2016r. -
31.12.2017r..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
dostawy.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego
zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z
dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z
późn. zm.) dla potrzeb Gminy Opatówek oraz jednostek organizacyjnych Gminy
Opatówek, tj. 1. Publiczne Przedszkole w Opatówku, ul. Kościelna 2, 62-860
Opatówek 2. Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Opatówku, ul.
Szkolna 3, 62-860 Opatówek 3. Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w
Opatówku Filia w Sierzchowie, 62-860 Opatówek 4. Gimnazjum im. Agatona i
Stefana Gillerów w Opatówku, ul. Szkolna 7, 62-860 Opatówek 5. Zespół Szkół w
Tłokini Wielkiej, Tłokinia Wielka 87, 62-860 Opatówek 6. Zespół Szkół im.
Jana Pawła II w Chełmach, Chełmce 3, 62-860 Opatówek 7. Zespół Szkół w
Rajsku, Rajsko, 62-860 Opatówek 8. Gminna Biblioteka Publiczna im. Braci
Gillerów w Opatówku, Plac Wolności 18, 62-860 Opatówek 9. Gminny Ośrodek
Kultury w Opatówku, ul. Kościelna 2, 62-860 Opatówek 10. Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej w Opatówku, Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek Całkowite
szacunkowe zużycie energii [MWh] w okresie od 01.01.2016 r. r. do 31.12.2017
r. wynosi 2618,960 MWh. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji
energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego
niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
(załącznik nr 1 do siwz) zawierający lokalizacje oraz opis punktów poboru
energii elektrycznej oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do siwz) wraz z zał.
nr 1 (wykaz punktów poboru energii Zamawiającego objętych umową) i nr 2 (pełnomocnictwo),
stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia..
II.1.5) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 12 000,00 zł. Słownie:
dwanaście tysięcy tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek
zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualnie
obowiązująca koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej. Ocena spełnienia
warunków zamówienia przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie złożonych
oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VII SIWZ metodą warunku
granicznego SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek
zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z
załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zamówienia przez
Wykonawców dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
wymienionych w rozdziale VII SIWZ metodą warunku granicznego SPEŁNIA/NIE
SPEŁNIA.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek
zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z
załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zamówienia przez
Wykonawców dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
wymienionych w rozdziale VII SIWZ metodą warunku granicznego SPEŁNIA/NIE
SPEŁNIA.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek
zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z
załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zamówienia przez
Wykonawców dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
wymienionych w rozdziale VII SIWZ metodą warunku granicznego SPEŁNIA/NIE
SPEŁNIA.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek
zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z
załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków zamówienia przez
Wykonawców dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
wymienionych w rozdziale VII SIWZ metodą warunku granicznego SPEŁNIA/NIE
SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
należy przedłożyć:
-
potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o
tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Wypełniony i podpisany
Formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik
nr 2 do SIWZ. b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy zgodnie ze wzorem
stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa
cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w okolicznościach związanych z:
a) rezygnacją przez Zamawiającego z punktów poboru energii elektrycznej
wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy w przypadku przekazania, sprzedaży,
wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub
likwidacji punktu poboru energii; b) ze zwiększeniem przez Zamawiającego
ilości punktów poboru energii, o których mowa w Załączniku nr 1 do Umowy, w
wielkości nie większej niż 20%. Rozliczenie dodatkowych punktów poboru
energii będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i
według tej samej stawki rozliczeniowej. Zwiększenie ilości punktów poboru
energii elektrycznej jest możliwe jedynie w obrębie grup taryfowych, które
zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy; c) ze
zmianą stawek podatku VAT związanych z przedmiotem zamówienia, zmian
wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2
ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za
pracę oraz zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia
przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych
warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opatówku, 62 - 860
Opatówek, Plac Wolności 14 pokój numer 7 w godz. 08:00 do 15:00.
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, 62 - 860 Opatówek, Plac Wolności 14 pokój numer
13.
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|