Zamieszczanie
ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Opatówek , pl. Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062
7618425, 7618143, faks 062 7618236.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie przygotowania, wydawania i
dowozu posiłków do szkół na terenie Gminy Opatówek..
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup
posiłków dla dzieci w szkole w okresie nauki w szkole - dożywianie (zakup
obiadów dwudaniowych) wraz z dowozem, z codziennym udostępnieniem talerzy i
sztućców oraz podaniem posiłków w okresie 02 stycznia 2016r. - 31 grudnia
2016 roku do szkół : 1) Szkoła Podstawowa Opatówek - 47 szt. posiłków
dziennie (ilość posiłków w okresie I -XII 2016 - 9400 szt.) 2) Filia
Sierzchów - 7 szt. posiłków dziennie (ilość posiłków w okresie I-XII 2016 -
1400 szt.) 3) Zespół Szkół Chełmce - 10 szt. posiłków dziennie (ilość
posiłków w okresie I-XII 2016 - 2000 szt.) 4) Gimnazjum Opatówek - 14 szt.
posiłków dziennie (ilość posiłków w okresie I-XII 2016 - 2800 szt.) 5) Zespół
Szkół Tłokinia Wielka - 17 szt. posiłków dziennie (ilość posiłków w okresie
I-XII 2016 - 3400szt.) 6) Zespół Szkół Rajsko 1szt. posiłków dziennie (ilość
posiłków w okresie I-XII 2016 - 200 szt.). W)w ilości posiłków mogą ulec
zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu z uwagi na ilość zgłoszeń dzieci przez
Dyrektorów Szkół). W stawce za 1 szt. posiłku dziennie należy liczyć sumę
zakupu obiadu dwudaniowego, dowóz posiłków do szkoły oraz podanie posiłków
wraz z codziennym udostępnieniem talerzy i sztućców. Wykaz obiadów
dwudaniowych wraz z gramaturą zawiera załącznik do niniejszego opisu
przedmiotu zamówienia. Powtarzające się cyklicznie MENU - Jadłospis na okres
10 dni ustalono w załączeniu..
II.1.5) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium:
Zamawiający w wyżej wymienionym postępowaniu nie przewiduje wniesienia
wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny
spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania
warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie
spełnia.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o
tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-zaparafowany projekt
umowy jako załącznik nr 3 do formularza oferty; -wypełniony formularz cenowy
stanowiący załącznik nr 4 do formularza oferty -Wykonawca wraz z ofertą
zobowiązany jest złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, albo informację o tym, że
nie należy do grupy kapitałowej stanowiącą załącznik nr 5 do formularza
oferty -informacja o części / częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza
powierzyć podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z
udziałem podwykonawców, złożona na formularzu oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz
inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena -
95.00
-
2 -
Doświadczenie Wykonawcy w realizacji usług cateringowych - 5.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje
możliwość zmian w umowie określonych niżej oraz innych nieistotnych
postanowień umowy. Wynagrodzenie określone w umowie obejmuje całość kosztów,
wydatków niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy i jest niezależne od
poziomu inflacji w okresie od dnia podpisania umowy do dnia jej zakończenia i
może być zmienione o kwotę wynikającą z ewentualnej zmiany stawki podatku VAT
zaistniałej po podpisaniu umowy, a także w razie zajścia okoliczności, o
których mowa w SIWZ (Rozdział III)
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860
Opatówek, pokój nr 6 w godzinach od 8:00 - 15:00.
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 09:45,
miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 -
860 Opatówek, pokój nr 5.
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Kierownik
Gminnego Ośrodka
Pomocy
Społecznej
/-/
Violetta Galant
|