Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół
Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Opatówek , pl. Wolności 14, 62-860
Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, faks 062 7618017.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przewozu osób - uczniów do: Szkoły
Podstawowej w Opatówku, Gimnazjum w Opatówku, Zespołu Szkół w Rajsku i
Zespołu Szkół w Tłokini Wielkiej w gminie Opatówek.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
świadczenie usługi przewozu uczniów na niżej wymienionych trasach: 1.Trasa nr
1 - przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Tłokini Wielkiej: Dowóz do szkoły
linia I - z terenu miejscowości Dębe Kolonia (pętla) - Kobierno (remiza OSP)
- Kobierno (p.Klepanda) - Frankowizna - Słoneczna - szkoła. Razem - 1 kurs
dziennie od poniedziałku do piątku. linia II - z terenu miejscowości
Szkurłaty - Dębe (kościół) - szkoła. Razem - 1 kurs dziennie od poniedziałku
do piątku. linia III - z terenu miejscowości Tłokinia Mała - Rożdżały (p.
Niewiadomscy) - Tłokinia Kościelna- Tłokinia Wielka (pętla) - szkoła. Razem -
1 kurs dziennie od poniedziałku do piątku. Powrót ze szkoły linia I - do
miejscowości Tłokinia Kościelna- Rożdżały- Słoneczna- Kobierno- Frankowizna-Dębe
Kolonia. Razem - 1 kurs dziennie od poniedziałku do piątku. linia II - do
miejscowości - Tłokinia Kościelna- Rożdżały- Słoneczna- Kobierno-
Frankowizna-Dębe Kolonia - Dębe ( kościół), Szkurłaty . Razem - 2 kursy
dziennie od poniedziałku do piątku 2. Trasa nr 2 - przewóz uczniów do Zespołu
Szkół w Rajsku: linia I - z terenu miejscowości Marianów, Ksawerów, Smółki
,Oszczeklin i Dąbrowa. Razem - 4 kursy dziennie od poniedziałku do piątku (2
kursy do i 2 kursy ze szkoły). linia II - z terenu miejscowości Pietrzyków,
Janików, Sierzchów, Rajsko Kolonia, Warszew, Trzęsów - wieś, Marchwacz
Kolonia i Krowica Grab. Razem - 4 kursy dziennie od poniedziałku do piątku (2
kursy do i 2 kursy ze szkoły). 3. Trasa nr 3 - przewóz uczniów do szkoły
podstawowej i gimnazjum w Opatówku: linia I - z terenu miejscowości Cienia
Trzecia, Cienia Pierwsza, Cienia Folwark i Michałów Drugi. Razem - 2 kursy
dziennie od poniedziałku do piątku ( po 1 kursie do i ze szkoły). linia II -
z terenu miejscowości Stary Nakwasin (skrzyżowanie), Sierzchów ( poligon
skrzyżowanie) i Borów. Razem - 2 kursy dziennie od poniedziałku do piątku (
po 1 kursie do i ze szkoły). linia III -z terenu miejscowości Cienia Druga,
Porwity, Takomyśle i Michałów Trzeci. Razem - 3 kursy dziennie od poniedziałku
do piątku ( 1 kurs do i 2 kursy ze szkoły). linia IV - z terenu miejscowości
Sierzchów. Razem - 3 kursy dziennie(1 kurs do i 2 kursy ze szkoły, w tym
jeden kurs powrotny przez Borów). linia V - z terenu miejscowości Józefów ( 3
przystanki tj. obok stacji benzynowej, w centrum wsi i na wylocie w kierunku
Opatówka). Razem - 3 kursy dziennie ( 1 kurs do i 2 kursy ze szkoły). Uwaga !
Pojęcie kurs oznacza jednorazowy dowóz lub odwóz uczniów z domu do szkoły lub
ze szkoły do domu. Ponadto zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania
usług transportowych na kilku trasach w tych samych godzinach. Podane wyżej
ilości kursów są ilościami przewidywanymi do wykonania w roku 2016 i mogą
ulec zmianie (zwiększeniu, zmniejszeniu) ze względu na dostosowanie do bieżących
potrzeb Zamawiającego. Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół Gminy
Opatówek nie gwarantuje ww. ilości kursów. Rozliczanie usług odbywać się
będzie wg cen jednostkowych ( za kurs ) określonych w formularzu cenowym i
umowie. W wyniku przetargu zostaną zawarte przez Zespół Ekonomiczno
Administracyjny Szkół Gminy Opatówek umowy dla szkoły podstawowej i gimnazjum
w Opatówku oraz dla zespołów szkół w Rajsku i Tłokini Wielkiej. Powyższa
usługa ma być wykonana autobusami o odpowiednim stanie technicznym,
pozwalającymi na bezawaryjne wykonywanie kursów. Jednocześnie usługodawca
zobowiązany jest do posiadania taboru zastępczego zapewniającego ciągłość
wykonania kursów w przypadku awarii technicznych..
II.1.5) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: 5 000,00
zł. ( słownie:pięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi
wykazać, że posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu
drogowego osób, o której mowa w treści art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 o
transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.).
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku wg formuły spełnia - nie
spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie
wynikać spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym
okresie, zrealizował co najmniej co najmniej 1 zamówienie polegające na
transporcie publicznym osób tj. na dowozie uczniów do szkół (podstawowych i
gimnazjalnych). Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte
dokumentem potwierdzającym, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie
dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument jakim
jest wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat. Z treści oświadczenia
i dokumentów przedłożonych w ofercie Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca
spełnia warunek.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga aby Wykonawca wykazał , że posiada potencjał lub ma zapewniony dostęp
( poprzez zawarte umowy dzierżawy, najmu, kupna lub inne) do w pełni
sprawnego sprzętu gwarantującego terminowe i jakościowo dobre wykonanie
zamówienia: - Autobus minimum - 7 szt. w tym: 4 autobusy na minimum 40 miejsc
siedzących i 12 stojących oraz 3 autobusy na minimum 55 miejsc siedzących i
22 stojące. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie
złożonego wykazu sprzętu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu
dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: - stanowisko - kierowca -
prawo jazdy kat. D. - minimum siedem osób. Ocena spełniania warunku udziału w
postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga aby Wykonawca wykazał, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada opłaconą polisę o
wartości co najmniej 300 000,00 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych) a w
przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku
udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie
spełnia.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
należy przedłożyć:
-
potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
-
wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
-
wykaz
narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o
podstawie do dysponowania tymi zasobami;
-
oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
-
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się
przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w
art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada
następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował
wykonawca:
-
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny
podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert;
-
aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o
tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-zaparafowany wzór umowy
jako załącznik nr 7 do formularza oferty; -wypełniony formularz cenowy
stanowiący załącznik nr 8 do formularza oferty; -oświadczenie o posiadaniu
transportu, załącznik nr 9, -oświadczenie dotyczące dozoru nad dziećmi,
załącznik nr 10. -dowód wpłacenia /wniesienia/ wadium. -wykonawca wraz z
ofertą powinien złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5, albo informację o tym, że
nie należy do grupy kapitałowej stanowiącą załącznik nr 11 do formularza oferty,
-dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (
jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców ) załącznik nr 12 do
formularza oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz
inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena -
90.00
-
2 - Serwis -
czas podstawienia autokaru zastępczego - 10.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje
możliwość zmian w umowie określonych niżej. Wynagrodzenie określone w umowie
obejmuje całość kosztów, wydatków niezbędnych do zrealizowania przedmiotu
umowy jest niezależne od poziomu inflacji w okresie od dnia podpisania umowy
do dnia jej zakończenia i może być zmienione o kwotę wynikającą z ewentualnej
zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po podpisaniu umowy, a także w razie
zajścia okoliczności o których mowa w SIWZ ( Rozdział III ).
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół Gminy Opatówek. Plac Wolności 14,
62-860 Opatówek, pokój nr 22 w godz. 8.00 - 15.00..
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 10:45,
miejsce: Urząd Gminy, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14, pokój nr 13..
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor
Zespołu Ekonomiczno -
Administracyjnego
Szkół
Gminy
Opatówek
/-/
Arkadiusz Łańduch
|