Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.
1) NAZWA I ADRES:
Gmina Opatówek , ul. Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie,
tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062 7618017.
-
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Przedszkola Publicznego w
Opatówku.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia:
Budowa Przedszkola Publicznego w Opatówku, gmina Opatówek wraz z niezbędną
infrastrukturą techniczną i parkingiem. Zakres zamówienia obejmuje budowę
budynku przedszkola 8 - oddziałowego z pełnym zapleczem kuchennym i jadalnią
mieszczącą jednocześnie dzieci z 4 - oddziałów. Budynek dwukondygnacyjny z
dwoma klatkami schodowymi, w tym klatka przy wejściu głównym wyposażona w
schodową platformę elektryczną dla osób niepełnosprawnych. Na parterze znajdują
się blok żywieniowy, szatnie i dwie sale dla dzieci z grup najmłodszych oraz
kotłownia gazowa. Na piętrze - sześć sal oraz zespół pomieszczeń
administracyjno - gospodarczych. Powierzchnia zabudowy wynosi 980,80 m2,
powierzchnia całkowita - 2.714,20 m2, powierzchnia użytkowa - 1.935,30 m2.
Kubatura 9.990,00 m3. Wysokość budynku 12,56 m. W ramach zamówienia należy
wykonać również przyłącze wody, przykanalik do odprowadzania ścieków
sanitarnych, wewnętrzną instalację c.o., i c.t., wewnętrzną instalację wentylacji
mechanicznej i klimatyzacji, wewnętrzną instalację cwu., wod-kan. wraz z
sanitariatami, wewnętrzną instalację elektryczną wraz z oświetleniem terenu,
wewnętrzną instalację teletechniczną, system nadzoru wizyjnego i domofon,
zagospodarowanie terenu oraz rozbiórkę obiektów znajdujących się na terenie
budowy. Zakres zamówienia obejmuje także wykonanie placu zabaw wraz z
wyposażeniem oraz wyposażenie użytkowe kuchni i wyposażenie użytkowe budynku
przedszkola..
II.1.5)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00-1, 45.20.00.00-9, 45.31.10.00-0,
45.33.10.00-6.
II.1.7)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.08.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 50 000,00 zł. Słownie:
pięćdziesiąt tysięcy złotych
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
-
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym
okresie, zrealizował co najmniej 1 zadanie związane z budową, rozbudową,
przebudową budynku o kubaturze minimum 2.000,00 m3 o wartości nie mniejszej
niż 1.500.000,00 zł. brutto. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli
będzie poparte dokumentem poświadczającym lub innym dokumentem, jeżeli z
uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać poświadczenia, że zlecone roboty zostały wykonane w sposób należyty
oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np.
referencje, protokół odbioru, poświadczenie). Ocena spełniania tego warunku
udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie
spełnia w oparciu o poświadczenie oraz dokument jakim jest wykaz wykonanych
zamówień w okresie ostatnich 5 lat. Z treści poświadczenia i dokumentów
przedłożonych w ofercie Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia warunek.
-
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według
formuły spełnia - nie spełnia.
-
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: - kierownikiem budowy
posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- kierownikiem robót instalacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownikiem robót elektrycznych
posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - kierownikiem robót
drogowych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Ocena
spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z
formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie oraz dokument jakim
jest wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Z treści
oświadczenia i dokumentów przedłożonych w ofercie zamawiający sprawdzi czy
Wykonawca spełnia warunek.
-
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający
wymaga aby Wykonawca wykazał, że posiada opłaconą polisę o wartości co
najmniej 1.000.000,00 zł. ( słownie: jeden milion złotych ), a w przypadku
jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu
dokonana zostanie według formułyspełnia - nie spełnia.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz robót
budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
wykaz osób,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
-
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów
przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie
dysponował wykonawca:
-
opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny
podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
-
aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
-
aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na
zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie orzeczono
wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
-
zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt
10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej
grupy kapitałowej
-
lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o
tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6)
INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt
III.5)
-
dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia
(jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) - załącznik nr 6 do
formularza oferty; - wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym
stanowiącym załącznik nr 7 do formularza oferty; - zaparafowany wzór umowy
jako załącznik nr 8 do formularza oferty; - dowód wpłacenia (wniesienia)
wadium; - Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć listę podmiotów
należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2
pkt.5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej stanowiącą
załącznik nr 9 do formularza oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena -
95.00
-
2 - Okres
gwarancji i rękojmi - 5.00
IV.3)
ZMIANA UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
przewiduje możliwość zmian w umowie określonych niżej oraz innych
nieistotnych postanowień umowy. Wynagrodzenie określone w umowie obejmuje
całość kosztów, wydatków niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy jest
niezależne od poziomu inflacji w okresie od dnia podpisania umowy do dnia jej
zakończenia i może być zmienione o kwotę wynikającą z ewentualnej zmiany
stawki podatku VAT zaistniałej po podpisaniu umowy. Zmiana postanowień
niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie
wynagrodzenia, o którym mowa § 7 dopuszczalna jest w przypadku: a) zmiany
prawa powszechnie obowiązującego istotnie wpływającej na zasady wykonywania
robót budowlanych, b) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego
wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia
nowych cen, waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie
miesiąca od dnia wprowadzenia nowych stawek podatku od towarów i usług, c) w przypadku
zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę, warunkiem dokonania waloryzacji
będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego
uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmiany na
wynagrodzenie Wykonawcy, waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po
upływie miesiąca od dnia wprowadzenia nowej kwoty minimalnego wynagrodzenia
za pracę, d) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym
lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie
do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i
szczegółowy opis wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmian na wynagrodzenie Wykonawcy,
waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia
wprowadzenia nowych zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne. Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność
wykonania zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym których
wartość nie przekroczy 50% ceny umownej to Wykonawca zobowiązany jest do
wykonania tych robót na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej
ręki na podstawie art.67 ust.1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
Wynagrodzenie Wykonawcy za te roboty ustalone zostanie po negocjacjach z
Wykonawcą przyjmując jako podstawę do wyceny: a) narzuty, stawka
roboczogodziny, oraz ceny jednostkowe materiałów i koszty pracy sprzętu, nie
mogą być wyższe niż średnie dla województwa wielkopolskiego według informacji
ORGBUD - SERWIS w okresie realizacji zamówienia. Na wykonanie zamówień
dodatkowych będzie każdorazowo sporządzany przez Wykonawcę i Inspektora
Nadzoru protokół konieczności akceptowany przez Zamawiającego. Podstawą do
sporządzenia kosztorysu będą KNR, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w
KNR wycena indywidualna. Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność
wykonania robót dodatkowych lub zaniechanie umówionych robót , to wysokość
wynagrodzenia (zwiększenie, zmniejszenie) Wykonawcy za te roboty ustalona
zostanie kosztorysem dodatkowym, powykonawczym przyjmując do jego obliczenia
ceny, stawki i narzuty zastosowane w kosztorysie ofertowym. Ceny materiałów i
sprzętu zostaną przyjęte według informacji ORGBUD - SERWIS za ostatni kwartał
poprzedzający sporządzenie kosztorysu - w przypadku braku w/w cen w
kosztorysie ofertowym. Na wykonanie robót dodatkowych, lub zaniechanie umówionych
robót będzie każdorazowo sporządzany przez Wykonawcę i Inspektora Nadzoru
protokół konieczności akceptowany przez Zamawiającego. Podstawą do
sporządzenia kosztorysu będą KNR, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w
KNR wycena indywidualna. Termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku
wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o
zamówieniu lub SIWZ pomimo zachowania należytej staranności w szczególności w
przypadku nie otrzymania dotacji z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Programu Operacyjnego. W takim
przypadku termin umowy może ulec przedłużeniu o jeden rok. Terminy wykonania
poszczególnych elementów robót oraz wartości tych robót określonych w
harmonogramie rzeczowo - finansowym mogą ulegać zmianie w przypadkach: a)
wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, b) wprowadzenia zmian
wartości robót w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Opatówek na dany rok
budżetowy, c) przy zmianie terminu wykonania umowy, w przypadku nie
otrzymania dotacji z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Wielkopolskiego Programu Operacyjnego. Termin wykonania umowy może ulec
zmianie w przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych o
których mowa w § 7 ust. 4 projektu umowy, określonych odrębną umową,
warunkujących prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia , o czas niezbędny
do wykonania zamówień dodatkowych. Zamawiający przewiduje również możliwość
zmiany umowy jeżeli WYKONAWCA na etapie składania oferty nie wskazał
podwykonawcy do realizacji żadnej z części zamówienia, jednak w trakcie
wykonywania umowy WYKONAWCA będzie chciał skorzystać z jego pomocy, to zgoda
ZAMAWIAJĄCEGO na wprowadzenie podwykonawcy do umowy może nastąpić na zasadach
określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 8 do SIWZ. .
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Opatówku, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14 pokój numer 7 w
godz. 08:00 do 15:00.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2016 godzina 09:45,
miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14 pokój
numer 13.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze
środków Unii Europejskiej: Zamawiający planuje uzyskać dofinansowanie z
Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Działanie 9.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i
szkoleniowej Oddziałanie 9.3.1. Inwestowanie w rozwój infrastruktury przedszkolnej.
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Wójt Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
|