MENU DOSTĘPNOŚCI
KONTRAST
ZWIĘKSZ CZCIONKĘ NA STRONIE
POMNIEJSZ CZCIONKĘ NA STRONIE
Biuletyn Informacji Publicznej

 

K.1110/2/08

Opatówek, dnia 13.05.2008 r.

 

OGŁOSZENIE

 

z dnia 13 maja 2008 roku

 

WÓJT GMINY OPATÓWEK

 

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY

 

DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

 

w Wydziale Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska

..........................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

 

1.       Wymagania niezbędne:

-          obywatelstwo polskie,

-          pełna zdolność do czynności prawnych,

-          korzystanie w pełni z praw publicznych,

-          odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

-          niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

-          nieposzlakowana opinia,

-          wykształcenie wyższe: rolnicze, administracyjne, ekonomiczne, prawnicze lub wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań stosownie do opisu stanowiska,

-          obowiązkowość, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, punktualność,

-          komunikatywność, kreatywność,

-          wysoka kultura osobista,

-          umiejętność pracy w zespole.

 

2.       Wymagania dodatkowe:

-          znajomość prawnych zagadnień dot. zarządzania nieruchomościami,

-          wskazane uprawnienia zawodowe dot. zarządzania nieruchomościami,

-          znajomość przepisów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu,

-          umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego Microsoft Office (Word, Excel).

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

-          prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem gminy,

-          zbywanie i nabywanie gruntów i nieruchomości,

-          najem, dzierżawa, oddawanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości,

-          organizowanie przetargów,

-          prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,

-          wydawanie decyzji podziałowych nieruchomości oraz postanowień i decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości,

-          wydawanie decyzji w sprawie rekultywacji gruntów,

-          nadzór i koordynacja prac na terenach zielonych.

 

4.       Wymagane dokumenty aplikacyjne:

-          podanie o przyjęcie do pracy wg wzoru określonego w zał. Nr 1 do niniejszego ogłoszenia,

-          życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej opatrzony klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)" wg wzoru określonego w zał. Nr 2 do niniejszego ogłoszenia,

-          kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,

-          kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, certyfikaty, zaświadczenia),

-          kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),

-          oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-          oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),

-          oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,

-          kwestionariusz osobowy - wg wzoru określonego w zał. Nr 3 do niniejszego ogłoszenia.

 

W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.

 

Urząd Gminy zastrzega sobie prawo nie zwracania dostarczonych dokumentów aplikacyjnych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko pracy ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Rolnictwa Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska" należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy, 62-860 Opatówek, Pl. Wolności 14 - sekretariat (pok. nr 13) w dni pracy Urzędu w terminie do dnia 6 czerwca 2008r. do godz. 1500.

 

Informacje dla kandydatów:

 

-          Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

-          Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Opatówku w dniu 9 czerwca 2008r. (poniedziałek)
o godz.1000.

-          Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu Konkursu wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy w Opatówku.

-          Etapy naboru:

-          Ogłoszenie o naborze.

-          Składanie dokumentów aplikacyjnych.

-          Wstępna selekcja kandydatów - analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym.

-          Ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.

-          Końcowa selekcja kandydatów - przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej z wyłonionymi kandydatami.

-          Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko urzędnicze.

-          Podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisanie umowy o pracę.

-          Ogłoszenie wyników naboru.

-          Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia i umieszczona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy w Opatówku oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Opatówek www.bip.opatowek.pl

 

 

                                                                                                           Wójt Gminy Opatówek

 

                                                                                                          /-/ Sebastian Wardęcki

 

 

 

 

 


 

Załącznik Nr 1

do Ogłoszenia

z dnia 13 maja 2008r.

 

 

 

Imię ........................................

Nazwisko................................

Adres......................................

Telefon...................................

 

 

 

PODANIE

 

 

 

Proszę o przyjęcie mnie do pracy na stanowisko pracy ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy w Opatówku.

 

 

 

 

 

 

..................................................                                            .......................................................

(miejscowość, dnia)                                                                                                            (podpis)

 

 

 

 

 


 

Załącznik Nr 2

do Ogłoszenia

z dnia 13 maja 2008r.

 

 

 

ŻYCIORYS

 

 

 

1.       Imię .......................................................

2.       Nazwisko ...............................................

3.       Adres zamieszkania ..............................

4.       Data urodzenia ......................................

5.       Telefon ..................................................

6.       Wykształcenie (szkoła/uczelnia, rok ukończenia, uzyskany tytuł).

7.       Kursy i szkolenia (kto organizował, rok ukończenia)

8.       Doświadczenie zawodowe( okresy zatrudnienia, stanowiska, zakresy obowiązków, inne informacje).

9.       Posiadane uprawnienia (termin uzyskania, rodzaj uprawnienia).

10.   Informacja o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

11.   Inne informacje (języki, uzdolnienia, zainteresowania itp.).

 

 

 

 

 


 

Załącznik Nr 3

do Ogłoszenia

z dnia 13 maja 2008r.

 

 

 

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

 

 

 

  1. Imię (imiona) i nazwisko....................................................................................................
  2. Imiona rodziców.................................................................................................................
  3. Data urodzenia..................................................................................................................
  4. Obywatelstwo....................................................................................................................
  5. Dokładny adres miejsca zamieszkania..............................................................................

Adres do korespondencji....................................................................................................

  1. Wykształcenie....................................................................................................................

...........................................................................................................................................

(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)

...........................................................................................................................................

(zawód, specjalność, stopień, tytuł zawodowy - naukowy)

  1. Wykształcenie uzupełniające.............................................................................................

...........................................................................................................................................

(kurs, studia podyplomowe, data ukończenia lub rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)

  1. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia ..........................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

  1. Dodatkowe uprawnienia , umiejętności, zainteresowania (np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

  1. Oświadczam, że pozostaję / nie pozostaję* w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy.

  2. Oświadczam, że dane zawarte w pkt. 1-4 są zgodne z dowodem osobistym seria ................................ nr ......................................... wydanym przez..................................
    ................................................. w ............................................. lub innym dowodem
    tożsamości ........................................................................................................................

 

 

 

.......................................................                                       ..........................................................

(miejscowość i data)                                                                               (podpis osoby składającej kwestionariusz)

 

 

 

 

 

 

*) Właściwe podkreślić