MENU DOSTĘPNOŚCI
KONTRAST
ZWIĘKSZ CZCIONKĘ NA STRONIE
POMNIEJSZ CZCIONKĘ NA STRONIE
Biuletyn Informacji Publicznej

 

K.1110/1/08

Opatówek, dnia 19.02.2008 r.

 

OGŁOSZENIE

 

z dnia 19 lutego 2008 roku

 

WÓJT GMINY OPATÓWEK

 

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY:

 

KIEROWNIK URZĘDU STANU CYWILNEGO

..........................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

 

1.       Wymagania niezbędne:

-          obywatelstwo polskie,

-          pełna zdolność do czynności prawnych,

-          korzystanie w pełni z praw publicznych,

-          odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

-          niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

-          nieposzlakowana opinia,

-          wykształcenie wyższe administracyjne, prawnicze lub wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań stosownie do opisu stanowiska

-          posiadanie łącznie co najmniej pięcioletniego stażu pracy na:

-          stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządowych, lub

-          w służbie cywilnej, lub

-          w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub

-          w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub

-          na kierowniczych stanowiskach urzędniczych,

-          obowiązkowość, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, punktualność,

-          komunikatywność, kreatywność,

-          wysoka kultura osobista,

-          zdolności kierownicze,

-          umiejętność pracy w zespole,

-          doświadczenie w pracy w administracji publicznej.

 

2.       Wymagania dodatkowe:

-          znajomość pracy w systemie SWDO,

-          znajomość języka rosyjskiego i  niemieckiego,

-          ukończone szkolenia z zakresu:

-          ochrony danych osobowych, lub

-          dostępu do informacji publicznej.

-          znajomość obsługi urządzeń informatycznych,

-          posiadanie prawa jazdy kat. B,

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

-          sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,

-          dokonywanie czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego,

-          prowadzenie całokształtu spraw związanych z :

-          unieważnieniem, sprostowaniem, ustalaniem treści, odtworzeniem i uzupełnieniem aktu stanu cywilnego,

-          aktem urodzenia,

-          zawieraniem małżeństw i aktem małżeństwa,

-          aktem zgonu,

-          wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń o dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub o ich braku,

-          prowadzenie korespondencji w zakresie USC z placówkami państw obcych,

-          wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu,

-          prowadzenie spraw obywatelskich - dowody osobiste,

-          prowadzenie i przygotowywanie decyzji administracyjnych z zakresu zmiany imion i nazwisk.

 

4.       Wymagane dokumenty aplikacyjne:

-          Podanie o przyjęcie do pracy wg. wzoru określonego w zał. Nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

-          Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej i opatrzony klauzulą: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.) wg wzoru określonego w zał. Nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

-          Kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,

-          Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, certyfikaty, zaświadczenia),

-          Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),

-          oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

-          oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),

-          oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku

-          Kwestionariusz osobowy - wg wzoru określonego w zał. Nr 3 do niniejszego ogłoszenia

 

W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.

 

Urząd Gminy zastrzega sobie prawo nie zwracania dostarczonych dokumentów aplikacyjnych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko pracy: Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego". należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy, 62-860 Opatówek, pl. Wolności 14 - sekretariat ( pok. nr 13 )  w dni pracy Urzędu w terminie do dnia 19 marca 2008 roku (środa) do godz. 1500.

 

Informacje dla kandydatów:

 

-          Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

-          Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Opatówku w dniu 20 marca 2008r.(czwartek) o godz.1000

-          Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu Konkursu wraz z terminem testu  i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy w Opatówku.

-          Etapy naboru:

-          Ogłoszenie o naborze.

-          Składanie dokumentów aplikacyjnych.

-          Wstępna selekcja kandydatów - analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym.

-          Ogłoszenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.

-          Końcowa selekcja kandydatów - przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej z wyłonionymi kandydatami.

-          Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko urzędnicze.

-          Podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisanie umowy o pracę.

-          Ogłoszenie wyników naboru.

 

-          Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia i umieszczona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy w Opatówku oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Opatówek www.bip.opatowek.pl

 

 

                                                                                                           Wójt Gminy Opatówek

 

                                                                                                          /-/ Sebastian Wardęcki

 

 

 


 

Załącznik Nr 1

do Ogłoszenia

z dnia 19.02.2008r.

 

 

 

Imię ........................................

Nazwisko................................

Adres......................................

Telefon...................................

 

 

 

PODANIE

 

 

 

            Proszę o przyjęcie mnie do pracy na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy w Opatówku.

 

 

 

 

 

 

..................................................                                            .......................................................

(miejscowość, dnia)                                                                                                             (podpis)

 

 

 


 

Załącznik Nr 2

do Ogłoszenia

z dnia 19.02.2008r.

 

 

ŻYCIORYS

 

 

1.       Imię .......................................................

2.       Nazwisko...............................................

3.       Adres zamieszkania..............................

4.       Data urodzenia......................................

5.       Telefon

6.       Wykształcenie (szkoła/uczelnia, rok ukończenia, uzyskany tytuł).

7.       Kursy i szkolenia (kto organizował, rok ukończenia)

8.       Doświadczenie zawodowe (okresy zatrudnienia, stanowiska, zakresy obowiązków, inne informacje).

9.       Posiadane uprawnienia (termin uzyskania, rodzaj uprawnienia).

10.   Informacja o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

11.   Inne informacje (języki, uzdolnienia, zainteresowania itp.).

 

 

 


 

Załącznik Nr 3

do Ogłoszenia

z dnia 19.02.2008r.

 

 

 

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

 

 

 

  1. Imię (imiona) i nazwisko....................................................................................................
  2. Imiona rodziców.................................................................................................................
  3. Data urodzenia..................................................................................................................
  4. Obywatelstwo....................................................................................................................
  5. Dokładny adres miejsca zamieszkania..............................................................................

Adres do korespondencji....................................................................................................

  1. Wykształcenie....................................................................................................................

...........................................................................................................................................

(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)

...........................................................................................................................................

(zawód, specjalność, stopień, tytuł zawodowy - naukowy)

  1. Wykształcenie uzupełniające.............................................................................................

...........................................................................................................................................

(kurs, studia podyplomowe, data ukończenia lub rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)

  1. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia ..........................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

  1. Dodatkowe uprawnienia , umiejętności, zainteresowania (np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

  1. Oświadczam, że pozostaję/ nie pozostaję* w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy.

  2. Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1 - 4są zgodne z dowodem osobistym seria ................................ nr ......................................... wydanym przez..................................
    ................................................. w ............................................. lub innym dowodem
    tożsamości ........................................................................................................................

 

 

 

.......................................................                                       ..........................................................

(miejscowość i data)                                                                              (podpis osoby składającej kwestionariusz)

 

 

 

*) Właściwe podkreślić