K.1110/1/08
Opatówek, dnia 19.02.2008 r.
OGŁOSZENIE
z dnia 19 lutego 2008 roku
WÓJT GMINY OPATÓWEK
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY:
KIEROWNIK URZĘDU STANU CYWILNEGO
..........................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania
niezbędne:
-
obywatelstwo
polskie,
-
pełna zdolność
do czynności prawnych,
-
korzystanie w
pełni z praw publicznych,
-
odpowiedni
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
niekaralność
za przestępstwo popełnione umyślnie,
-
nieposzlakowana
opinia,
-
wykształcenie
wyższe administracyjne, prawnicze lub wyższe odpowiedniej specjalności
umożliwiające wykonywanie zadań stosownie do opisu stanowiska
-
posiadanie
łącznie co najmniej pięcioletniego stażu pracy na:
-
stanowiskach
urzędniczych w jednostkach samorządowych, lub
-
w służbie
cywilnej, lub
-
w służbie
zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
-
w innych
urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
-
na kierowniczych
stanowiskach urzędniczych,
-
obowiązkowość,
odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, punktualność,
-
komunikatywność,
kreatywność,
-
wysoka kultura
osobista,
-
zdolności
kierownicze,
-
umiejętność
pracy w zespole,
-
doświadczenie
w pracy w administracji publicznej.
2.
Wymagania
dodatkowe:
-
znajomość pracy
w systemie SWDO,
-
znajomość
języka rosyjskiego i niemieckiego,
-
ukończone
szkolenia z zakresu:
-
ochrony danych
osobowych, lub
-
dostępu do
informacji publicznej.
-
znajomość
obsługi urządzeń informatycznych,
-
posiadanie
prawa jazdy kat. B,
3.
Zakres
wykonywanych zadań na stanowisku:
-
sporządzanie
aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,
-
dokonywanie
czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego,
-
prowadzenie
całokształtu spraw związanych z :
-
unieważnieniem,
sprostowaniem, ustalaniem treści, odtworzeniem i uzupełnieniem aktu stanu
cywilnego,
-
aktem
urodzenia,
-
zawieraniem
małżeństw i aktem małżeństwa,
-
aktem zgonu,
-
wydawanie
odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń o dokonanych w księgach stanu
cywilnego wpisach lub o ich braku,
-
prowadzenie
korespondencji w zakresie USC z placówkami państw obcych,
-
wykonywanie
zadań wynikających z Konkordatu,
-
prowadzenie
spraw obywatelskich - dowody osobiste,
-
prowadzenie i przygotowywanie
decyzji administracyjnych z zakresu zmiany imion i nazwisk.
4.
Wymagane
dokumenty aplikacyjne:
-
Podanie o
przyjęcie do pracy wg. wzoru określonego w zał. Nr 1 do niniejszego
ogłoszenia.
-
Życiorys (CV)
z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej i opatrzony klauzulą:
" Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.
U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o
pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.) wg
wzoru określonego w zał. Nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
-
Kserokopia
dokumentu poświadczającego wykształcenie,
-
Kserokopie
innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
(kursy, certyfikaty, zaświadczenia),
-
Kserokopie
dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy,
zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie
kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie
kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w przypadku
zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z
Krajowego Rejestru Karnego),
-
oświadczenie
kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku
-
Kwestionariusz
osobowy - wg wzoru określonego w zał. Nr 3 do niniejszego ogłoszenia
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do
przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
Urząd Gminy zastrzega sobie prawo nie zwracania
dostarczonych dokumentów aplikacyjnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na
stanowisko pracy: Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego". należy składać
osobiście w siedzibie Urzędu Gminy, 62-860 Opatówek, pl. Wolności 14 -
sekretariat ( pok. nr 13 ) w dni pracy Urzędu w terminie do dnia 19 marca
2008 roku (środa) do godz. 1500.
Informacje dla kandydatów:
-
Aplikacje,
które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie
będą rozpatrywane.
-
Otwarcie ofert
nastąpi w Urzędzie Gminy w Opatówku w dniu 20 marca 2008r.(czwartek) o
godz.1000
-
Lista
kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu
Konkursu wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie
ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu
Gminy w Opatówku.
-
Etapy
naboru:
-
Ogłoszenie o
naborze.
-
Składanie
dokumentów aplikacyjnych.
-
Wstępna
selekcja kandydatów - analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem
formalnym.
-
Ogłoszenie
listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.
-
Końcowa
selekcja kandydatów - przeprowadzenie testu kwalifikacyjnego i rozmowy
kwalifikacyjnej z wyłonionymi kandydatami.
-
Sporządzenie
protokołu z przeprowadzonego naboru na dane stanowisko urzędnicze.
-
Podjęcie
decyzji o zatrudnieniu i podpisanie umowy o pracę.
-
Ogłoszenie
wyników naboru.
-
Informacja o
wyniku naboru zostanie upowszechniona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia
i umieszczona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy w Opatówku oraz
na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Opatówek www.bip.opatowek.pl
Wójt
Gminy Opatówek
/-/
Sebastian Wardęcki
Załącznik Nr 1
do Ogłoszenia
z dnia 19.02.2008r.
Imię
........................................
Nazwisko................................
Adres......................................
Telefon...................................
PODANIE
Proszę
o przyjęcie mnie do pracy na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w
Urzędzie Gminy w Opatówku.
.................................................. .......................................................
(miejscowość, dnia) (podpis)
Załącznik Nr 2
do Ogłoszenia
z dnia 19.02.2008r.
ŻYCIORYS
1.
Imię .......................................................
2.
Nazwisko...............................................
3.
Adres zamieszkania..............................
4.
Data urodzenia......................................
5.
Telefon
6.
Wykształcenie (szkoła/uczelnia, rok ukończenia, uzyskany tytuł).
7.
Kursy i szkolenia (kto organizował, rok ukończenia)
8.
Doświadczenie zawodowe (okresy zatrudnienia, stanowiska, zakresy
obowiązków, inne informacje).
9.
Posiadane uprawnienia (termin uzyskania, rodzaj uprawnienia).
10.
Informacja o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
11.
Inne informacje (języki, uzdolnienia, zainteresowania itp.).
Załącznik Nr 3
do Ogłoszenia
z dnia 19.02.2008r.
Kwestionariusz osobowy dla osoby
ubiegającej się o zatrudnienie
- Imię
(imiona) i nazwisko....................................................................................................
- Imiona
rodziców.................................................................................................................
- Data
urodzenia..................................................................................................................
- Obywatelstwo....................................................................................................................
- Dokładny
adres miejsca zamieszkania..............................................................................
Adres do
korespondencji....................................................................................................
- Wykształcenie....................................................................................................................
...........................................................................................................................................
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
...........................................................................................................................................
(zawód, specjalność, stopień, tytuł
zawodowy - naukowy)
- Wykształcenie
uzupełniające.............................................................................................
...........................................................................................................................................
(kurs, studia podyplomowe, data
ukończenia lub rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)
- Przebieg
dotychczasowego zatrudnienia
..........................................................................
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
(wskazać okresy zatrudnienia u
kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)
- Dodatkowe
uprawnienia , umiejętności, zainteresowania (np. stopień znajomości
języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)
............................................................................................................................................
............................................................................................................................................
- Oświadczam,
że pozostaję/ nie pozostaję* w rejestrze bezrobotnych i
poszukujących pracy.
- Oświadczam,
że dane zawarte w pkt 1 - 4są zgodne z dowodem osobistym seria
................................ nr
......................................... wydanym przez..................................
................................................. w
............................................. lub innym dowodem
tożsamości
........................................................................................................................
....................................................... ..........................................................
(miejscowość i data)
(podpis osoby składającej kwestionariusz)
*)
Właściwe podkreślić
|