MENU DOSTĘPNOŚCI
KONTRAST
ZWIĘKSZ CZCIONKĘ NA STRONIE
POMNIEJSZ CZCIONKĘ NA STRONIE
Biuletyn Informacji Publicznej

 

Opatówek: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na remonty
i inwestycje w gminie Opatówek i jednostkach organizacyjnych podlegających gminie
w wysokości 2.000.000,00 PLN w 2011 roku

Numer ogłoszenia: 435144 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392470 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, ul. Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062 7618017.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego przeznaczonego na remonty i inwestycje w gminie Opatówek i jednostkach organizacyjnych podlegających gminie w wysokości 2.000.000,00 PLN w 2011 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł dla Gminy Opatówek zwanego dalej Zamawiającym na następujących warunkach: Okres uruchomienia kredytu, w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Okres spłaty - do 2020 roku z roczną karencją. Spłata kredytu w 33 ratach zgodnie z podanym harmonogramem spłat: 1-sza 30 września 2012 w kwocie 70.000 zł, ostatnia 30 września 2020 roku w kwocie 70.000,00 zł., pozostałe w równych ratach po 60.000 zł. W terminach 30 marca każdego roku, 30 czerwiec każdego roku, 30 września każdego roku, 31 grudnia każdego roku. Spłata realizowana będzie na podstawie harmonogramu rat przesłanego przez bank. Spłata odsetek - na bieżąco od kwoty aktualnego wykorzystania kredytu na podstawie harmonogramu spłat począwszy od 31 stycznia 2012 roku. Spłaty odsetek miesięcznie, realizowane będą na podstawie każdorazowego pisemnego zawiadomienia. Nie przewiduje się karencji w spłacie odsetek od zaciągniętego kredytu. W przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. Oprocentowanie - kredyt oprocentowany będzie według zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresach, za które naliczane są odsetki i równej stawce WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę w okresie kredytowania. Stawka bazowa WIBOR 3M liczona jest jako średnia arytmetyczna z ostatnich 5-ciu dni kwotowań WIBOR-u z miesiąca przed rozpoczęciem okresu odsetkowego i obowiązuje przez okres następnego miesiąca. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu w części lub całości bez dodatkowych kosztów. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. Prowizja od udzielonego kredytu - płatna jednorazowo w dniu wypłaty kredytu. Kredyt nie może być obciążany innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza, marża oraz oprocentowanie. Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco. Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem Zamawiającego. W celu wyliczenia oferowanej ceny Wykonawcy uwzględniają w swojej ofercie WIBOR 3M dla 2011 roku - 4,76 %.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

-          Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

-          Bank Pekao S.A., Pl. Wolności 18, 61-739 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 714000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

-          Cena wybranej oferty: 556956,88

-          Oferta z najniższą ceną: 556956,88 / Oferta z najwyższą ceną: 598051,37

-          Waluta: PLN.

 

 

                                                                                                           Wójt Gminy Opatówek

 

                                                                                                          /-/ Sebastian Wardęcki